Astra Cabrio by Sum (reaktywacja po stracie Caravanu)

Tutaj prezentujemy projekty które posiadaliśmy i którymi jeździliśmy w przeszłości

Moderatorzy: ModTeam, Zarząd

Awatar użytkownika
Sum
-#USER
-#USER
Posty: 73
Rejestracja: 22 marca 2009, 20:27
Lokalizacja: Sosnowiec

Astra Cabrio by Sum (reaktywacja po stracie Caravanu)

Post autor: Sum »

Witam wszystkich. Z tej strony Sum z Sosnowca (ten od Caravanu V6). Ponownie, Jednak w nowym wcieleniu. Mam nadzieje że to co zaprezentuje spodoba się równie dobrze jak moj niedokonczony projekt.

Opel Astra F Cabrio

Silnik: 1.6 8V

Zasilanie: Benzin

Wersja nadwozia : Cabrio ( Bertone )

Rok produkcji: 1995

Przebieg: 131000

Wyposażenie:
* elektryczne podgrzewane lusterka
* elektryczne szyby
* elektrycznie składany dach (nowy)
* poduszka kierowcy + druga, dla tej/tego z boku :)
* skórzana tapicerka
* podgrzewane fotele (juz nie raz w zime uratowały mi tyłek)
* ABS (też juz uratował mi tyłek)
* wspomaganie kierownicy
* halogeny

Full opcja beż klimy, spryskiwaczy reflektorów i niemieckiego komputerka pokładowego.

A teraz to co najbardziej lubie :D

Modyfikacje:

* silnik:
2,5 24V c25xe pochodzący z Cali bądz z poprzedniej Astry po generalnym remoncie (wygląda lepiej niż nowy), splanowane głowy, podniesiony stopień kompresji, sportowe świece BRISK z obniżoną ciepłotą, przewody NGK V-line, zamontowane bardzo lekkie koło zamachowe z astry c20let, zamontowany wydech z astry 2,0 GSI, zmodyfikowany dolot, stożkowy filtr powietrza firmy Jacky, instalacja mokrego wtrysku podtlenku azotu :D:D:D:D:D firmy Wizard of Nos (made in GB na butli NOS-a)

* napęd:
skrzynia f20 z Cali 4x4 zmodyfikowana na przód naped (chociaż kusi żeby dołożyć tylne kólka), przeguby i półoski od GSI, wzmocnionym kompletem sprzęgła firmy LUK

* hamulce:
piasty na 5 śrub, McPersy od Cali 2,5 na piastach od Vectry B 2,5, tracze 286mm wentylowane nacinane i nawiercane Mikoda GT, tylna belka ze stabilizatorem od Vectry A 2,5 z tarczami 284mm, nacinane i nawiercane Mikoda GT, klocki ferrodo DS Performance, tylne zaciski 2 tłoczkowe (wcześniej Omega A) teraz Vectra B, zaciski hamulcowe piaskowane i malowane proszkowo na czerwono

* zawieszenie:
sportowe zawieszenie (jakieś czerwone sprężyny) -40/-40 dodatkowo usztywniane z tylu,

* styl:
silnik, servo, pompa ABS-u oraz komora pomalowana białą perłą z palety kameleona, odkryte kółka rozrządu pomalowane na czerwono, wszystkie zbiorniczki pomalowane na czarny metalik, komora silnika wyczyszczona ze zbędnych detali ( tzw CLEAN ), instalacja elektryczna ograniczona do minimum (przerobiona i puszczona pod błotnikiem) przerobiony ulład wspomagania kierownicy, felgi Keskin KT4 18”x 8,5" przód i 18"x 9,5" tył, opony przód Dunlop SP Sport 9000 225/35ZR18, tył Michelin Pilot Sport 225/40ZR18, nakładka na wlew, poza tym bez szału (taka tam sobie zwykła Asterka Cabrio, która potrafi zaskoczyć), chyba spowrotem nakleje na klape oryginalne oznaczenia ]:-)> (1,6i)

* audio:
jednostka sterująca Pioneer DEH-P6900IB, DVD na 1 DIN z uchylnym 7” wyświetlaczem, przednie drzwi system Mac Audio Premium 140W, w najbliższej przyszłości zabudowa bagażnika -> 2 głośniki subsoniczne BM Audio ZD-12XAL 1500W każdy, wzmacniacz (monoblock) BM Audio ZX-III T2D 2600W,w tylnej klapie dwa odtwarzacze DVD Hitachi z 7” uchylnym ekranem, 2 kondensatory Dietz Power Cap 1F każdy, alternator od cali 2,5 z mostkiem 120A, akumulator w bagażniku.

* wnętrze:
tarcze zegarów jak i srodkowej konsoli indiglo MoMan, czerwone wskazówki, lotniczy przełącznik uzbrajający podtlenek :D,piękna niebieska butla między fotelami

Plany:
* Bad Look,
* delikatne zderzaki i nakładki progów
* grill bez znaczka
* zmiana tylnych lamp (prawdopodobnie własnego projektu) a jak nie to dymiony clear
* może fundusz pozwoli na Day Line uzbrojonym w Zenona
* Spray Show (trzeba tylko zamontować)

Tak to wyglądało jak przejąłem auto od niamki:
Obrazek
Awatar użytkownika
Sum
-#USER
-#USER
Posty: 73
Rejestracja: 22 marca 2009, 20:27
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Astra Cabrio by Sum (reaktywacja po stracie Caravanu)

Post autor: Sum »

Potem stwierdziłem że przełoże felgi od Kombi:
Obrazek

Auto kupiłem mniej więcej w wakacje. Tak sobie nim jezdzilem aż do zimy. Jednak stwierdzilem ze jak zabiore sie za prace w zime to nigdy nie skoncze mojego projektu ( tak jak poprzedniego :/ ), tak więc spokojnie doczekałem wiosny, i gdy to mojemu koledze pewnego pieknego dnia w astrze korby wyszły bokiem stwierdziłem ze to ten czas. Nie mysląc długo sprzedałem mu silnik i zabrałem sie za prace. Wyglądało to mniej więcej tak:

Starałem się zacząc od porządnego zawieszenia:

Obrazek

Obrazek

Oraz układu hamulcowego ( w Kombi z 2,5 nie raz zdarzało mi się hamowac oczami :/ )

Obrazek

W dalszej części postanowiłem zabrać sie za komore silnika. Nie dużo tam zostało aleeeee..... stwierdziłem ze może być tego o wiele mniej:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Tak więc pozostawiłem te najpotrzebniejsze rzeczy:

Obrazek

No i oczywiście kolor:

Obrazek

Następnie przyszło mi się namęczyć z przewodami hamulcowymi ( bo stare zamiast odkrecać, ucinałem <sciana> )

Obrazek

Gdy wszystkie elementy w miare pasownie do siebie przylegały stwierdziłem ze nadszedł ten czas... Nie moglem sie doczekać. Nitrous Oxide System:

Obrazek

Obrazek
Awatar użytkownika
Sum
-#USER
-#USER
Posty: 73
Rejestracja: 22 marca 2009, 20:27
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Astra Cabrio by Sum (reaktywacja po stracie Caravanu)

Post autor: Sum »

W dalszej części ( czyli po jakis 3 miechach) użyłem swojego pracowoza ( Golf II 84r. 1,3 Gassss) aby przemieścić serce auta w miejsce docelowe:

Obrazek

Gdy silnik znalazł sie w garazu to od razu myślałem o wsadzaniu go pod maske. Jednak po chwili namysłu stwierdziłem że narobiłbym takiej kaszany że szok. I tak musiałem ponownie jechac do mieszalni po kolejne ml lakieru. zająłem się elementami widocznymi bo stwierdziłem ze to wystarczy:

Obrazek

Obrazek

Wydawało mi sie ze tak odszykowane elementy spełnią moje oczekiwania... Odczucia były jednak mieszane:

Obrazek

Sami zapewne stwierdziliście ze nie bylo to do przyjecia. I w tym momencie zaczęly sie schody. Odnowa silnika/remont = brak finansów, brak czasu oraz powolne wykruszanie się sponsorów typu babci/ciocia. Jednak co oprócz, dziadka który wciąz krzyczał zeby zabrać z podwórka tego złoma, stało na przeszkodzie aby przedłużyc czas realizacji projektu. Buda przeszła w stan hibernacji

Obrazek

a ja gromadziłem środki na dalsze działania. Pomalutku robiłem to co nie wymagało wkładu finansowego aby przygotować wszystko jak należy i za jakiś czas ruszyć pełną parą

Obrazek

Obrazek

Na efekty nie trzeba bylo az tak dlugo czekac. I wydaje mi się ze teraz przyznacie mi racje ze jednak cale to poswiecenie przyniosło rezultaty:

Obrazek

Obrazek

Następnie odebrałem skrzynie z malowania (bo stwierdziłem ze też mogla by ładnie wyglądać) i starałem się poskładać wszystko do kupy:

Obrazek

Ale w takiej konfiguracjie raczej nie chcialbym wkładać togo pod maske. Po kilku dniach odpoczynku nadszedł ten dzien.




WSADZAMY !!!




Obrazek

I po kilku chwilach... Wszystko tworzyło całość:

Obrazek

Teraz wygląda to tak:

Obrazek

Nie mam jeszcze zdjęc samochodu ponieważ z dobre 2 tygodnie walczyłem z problemem rzucania palenia (oczywiście przez auto) ale na szczęscie dzisiaj udalo mi sie wyjechac z pelna mocą pod butem. Podtlenku jeszcze nie sprawdzałem bo jak narazie nie mam gazu w butli. Po 10 jak tylko dostane wyplate odrazu jade tankowac ten (szlachetny :D ) gaz i ogien. Próby, hamowanko i takie tam inne. Gdy wszystko wypali to bede myslal o dalszych modyfikacjach. Jak narazie to by bylo na tyle z zyciorysu mojej kochanej Asienki :)

P.S.

Serdeczne podziękowania dla Przemka W....... który dzialnie walczył ze mną dzień i noc,

oraz dla

Żyłki, który tak gdzieś o godzinie 2:10 przy kolejnej nieudanej próbie odpalenia auta nagle ze łzami w oczach ( ze smiechu ) wyjaśnieł mi że regulator paliwa reguluje ciśnienie na listwie a nie na pompie i zebym zamienil ze sobą przewody dochodzące do listwy. Nie uwierzycie. Aśka nagle odpaliła <sciana> ( ale tak właśnie objawia się zmęczenie, mózg sie wyłancza ).
Awatar użytkownika
mamut55
-#USER
-#USER
Posty: 5467
Rejestracja: 27 września 2009, 22:39
Województwo: Śląskie
Imie: Kamil
Auto: Opel Astra
Silnik: x14xe i c18xe
Pojemność: 1.4 i 1.8
Telefon: 503 489 718
Lokalizacja: Knurów

Re: Astra Cabrio by Sum (reaktywacja po stracie Caravanu)

Post autor: mamut55 »

O ku*wa..... Mega zaje*isty projekt! Bardzo mi się podoba to co zrobiłeś przy tym cabrio! Masz łeb chłopie i zdrowie do zabawy przy tym :) Nic tylko pogratulować samozaparcia i efektu który osiągnąłeś :) Do zobaczenia na spocie Śląsk nie wiadomo kiedy ;)
Awatar użytkownika
Mader
-#USER
-#USER
Posty: 3140
Rejestracja: 24 marca 2007, 21:15
Województwo: Śląskie
Imie: Damian
Auto: Bertone
Silnik: Z22SE
Pojemność: 2198
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: Astra Cabrio by Sum (reaktywacja po stracie Caravanu)

Post autor: Mader »

A myślałem, że już nic z tego projektu nie będzie ... a tu takie zaskoczenie :P

Wielkie brawa za ten silnik i clean pod maską :564:
Awatar użytkownika
tomekx9
-#USER
-#USER
Posty: 1037
Rejestracja: 10 lutego 2008, 14:50
Województwo: Łódzkie
Imie: Tomek
Auto: Opel Zafira OPC
Silnik: Z20LET
Pojemność: 2.0
Telefon: 783 525 460
Lokalizacja: Biała Rawska
Kontakt:

Re: Astra Cabrio by Sum (reaktywacja po stracie Caravanu)

Post autor: tomekx9 »

Sum dla mnie rewelacja, gratuluje MEGA projektu. Wstaw kolejne foteczki :564: :564:
Ostatnio zmieniony 28 października 2010, 18:13 przez tomekx9, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Dida
-#USER
-#USER
Posty: 2364
Rejestracja: 3 maja 2009, 08:33
Województwo: Małopolskie
Imie: Dawid
Auto: AG
Silnik: X16XEL
Pojemność: 1600
Lokalizacja: Zabrzeż
Kontakt:

Re: Astra Cabrio by Sum (reaktywacja po stracie Caravanu)

Post autor: Dida »

Jest grubo :564: :564: :564:
Awatar użytkownika
bodzio
-#USER
-#USER
Posty: 1019
Rejestracja: 29 maja 2008, 18:31
Lokalizacja: brać kasę na wachę..

Re: Astra Cabrio by Sum (reaktywacja po stracie Caravanu)

Post autor: bodzio »

:564:

Wiecej!
Crazy_Astra

Re: Astra Cabrio by Sum (reaktywacja po stracie Caravanu)

Post autor: Crazy_Astra »

Szacuneczek :564: silnik bomba i ta czystosc pod maska :562:
Gratuluje Super Projektu :564:
Awatar użytkownika
SebolHB
-#USER
-#USER
Posty: 3175
Rejestracja: 30 listopada 2006, 18:36
Województwo: Śląskie
Imie: Seba
Auto: Astra H
Silnik: z18xe
Pojemność: 1800
Lokalizacja: eSTe

Re: Astra Cabrio by Sum (reaktywacja po stracie Caravanu)

Post autor: SebolHB »

o wkońcu, 2,5 na śląsku :D Witamy i zapraszamy na SPOT :) z miłą chęcią, się przejade jakos pasażer takim potworkiem :) :564:

Działaj ale chyba day-line nie są zbyt dobrym pomysłem.. Ale Ty tu urządzasz :d
Awatar użytkownika
Latino
-#USER
-#USER
Posty: 1485
Rejestracja: 5 kwietnia 2008, 18:23
Województwo: Mazowieckie
Imie: Marek
Auto: Astra GSI
Silnik: 2 x C20XE,c18xe
Pojemność: 2000
Telefon: dla wybranych
Lokalizacja: CarPerformanceGarage/Latino Garage

Re: Astra Cabrio by Sum (reaktywacja po stracie Caravanu)

Post autor: Latino »

dopingowalem po cichu poprzedni projekt,tu przyznaje jest grubo i szeroko,takze gratki za wsadzona prace i skoncz ten projekt na cacy :564:
Ostatnio zmieniony 28 października 2010, 08:15 przez Latino, łącznie zmieniany 1 raz.
Awatar użytkownika
Lukasz85
-#USER
-#USER
Posty: 872
Rejestracja: 14 listopada 2009, 20:20
Województwo: Łódzkie
Imie: Łukasz
Numer klubowy: KO28
Auto: Astra GSi
Silnik: Z20LET, C20NE, X18XE
Pojemność: 2000
Telefon: 667855745
Lokalizacja: Biała Rawska
Kontakt:

Re: Astra Cabrio by Sum (reaktywacja po stracie Caravanu)

Post autor: Lukasz85 »

Projekcik powala :582: Powodzenia w dalszych modach przy asterce :564:
Awatar użytkownika
Marecki
-#USER
-#USER
Posty: 205
Rejestracja: 24 maja 2009, 22:01
Lokalizacja: Łomianki

Re: Astra Cabrio by Sum (reaktywacja po stracie Caravanu)

Post autor: Marecki »

Gratulacje... Widze że było troche meczarni ale na szczeście wszystko sie udało :564: . Czekamy na jakis wykres z hamowni z podtlenkiem.Bez awaryjności życzę :564:
Awatar użytkownika
GOREK
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 7712
Rejestracja: 15 listopada 2005, 20:44
Województwo: Podkarpackie
Imie: Grzesiek
Numer klubowy: K004
Auto: Opel Motorsport
Silnik: Z18XE
Pojemność: 1800
Telefon: 506 130 003
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Astra Cabrio by Sum (reaktywacja po stracie Caravanu)

Post autor: GOREK »

No widze ze pod maską juz jest konkretnie ;)

zastanawiam się (trochę boję) co wymyślisz na zewnątrz, bo kombi było stylistycznie dość kontrowersyjne :P


Powodzenia w pracach ;)
Awatar użytkownika
Stigi
-#USER
-#USER
Posty: 3390
Rejestracja: 9 września 2008, 19:10
Województwo: Mazowieckie
Imie: Rafał
Auto: Astra G
Silnik: Z32SE
Pojemność: 3.2
Telefon: 606794688
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Re: Astra Cabrio by Sum (reaktywacja po stracie Caravanu)

Post autor: Stigi »

Kurde kolejny skopiowany niemal text... Czlowieku normalnie jak zobaczylem jak wyszla komora lacznie z silnikiem to porpostu o zesz $%&*@ @#$^* ja @#%#$^ jego @#$#$%#$ @#$#%#$% mać...
Pod takim wrazeniem bylem :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „Zakończone projekty”