Zaloguj    Zarejestruj
  • Autor
    Wiadomość

Traci moc przy dynamicznej zmianie biegów

Postprzez angel_dark666 » 24 marca 2020, 22:01

Astra H OPC z20leh
Wita
Nie wiem co jest grane, przy normalniej jeździe nie wciskając gazu w podloge wszystko jest ok ale np.
szybkie ruszenie , 1 bieg but w podłoge, 2 but w podłoge wszystko ok ale 3 bieg i tu jest na sekunde dalej ciągnie a potem zmula i słychać jak cisnienie uchodzi ( syk powietrza przez moze sekunde , dwie) tam po lewej stronie silnika gdzie filtr powietrza , chyba z tych weżyków podcisnienia co w nadkole wchodzą. Nie wiem co jest grane, błędów żadnych, możliwe że ktoś chipa tak skopał?
Mam zaślepiony orginalny DV i w wrzócony BOV collins, turbina hybryda ( na starej było jeszcze gorzej, całkiem auto zamulało ale kolektor był pekniety i lał olej) żadnych nieszczelności. Nie wiem.

Jeszcze znalazłem taka wtyczke która nie jest podłączona , nie mam gdzie jej podłączyć.
https://i.imgur.com/mLhjPaG.jpg
angel_dark666
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 47
Dołączył(a): 26 listopada 2013, 17:27
Lokalizacja: Rzeszów, Głogów MŁp

Re: Traci moc przy dynamicznej zmianie biegów

Postprzez angel_dark666 » 25 marca 2020, 21:07

Ogarnięte.
Gadałem z bardzo obeznanym gościem i powiedział mi że BOV w tym silniku nie ma racji bytu, tylko dla szpanu jest zeby robił psssst i mam go wywalić i powócic do DV tylko nie tego orginalnego plastikowego tylko kupić jedno częsciowy aluminiowy dedykowany to tego silnika bo przy duzym FMIC i hybrydzie szkody nie robi . Szarpie mi cała buda przy ujeciu gazu i mówił ze to jest powodem. A ten syk z okolicy filtra jest spowodowany przepuszczającą zaślepką ori DV przy wiekszym cisnieniu. Wszystko sie zgadza.
czekam teraz na nowy DV.
angel_dark666
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 47
Dołączył(a): 26 listopada 2013, 17:27
Lokalizacja: Rzeszów, Głogów MŁp

Powrót do Inne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości