Zaloguj    Zarejestruj
  • Autor
    Wiadomość

Tempomat Astra G, X17DTL-problem z aktywacją w OP-COM.

Postprzez Maggajwer88 » 24 listopada 2019, 23:55

Witam. Problem jak w tytule.
Manetka jest, wiązka jest, OP-Com jest, jednak po wejściu w opcje Cruise Control już nie ma chęci się połączyć z ECU.
Wszędzie indziej łączy się bez problemu, czujnik sprzęgła i hamulca działa poprawnie.

O co chodzi? W silnikach na gnojówke miało być to łatwe i przyjemne, a już mnie to irytuje.

Czyżby sterownik jednak zablokowany i nie można aktywować?
Maggajwer88
 
-#USER
 
Posty: 5
Dołączył(a): 24 listopada 2019, 17:11
Województwo: Dolnośląskie
Imie: Rafał
Auto: Astra G Kombi
Silnik: X17DTL
Pojemność: 1.7

Re: Tempomat Astra G, X17DTL-problem z aktywacją w OP-COM.

Postprzez sicku » 26 listopada 2019, 10:03

X17DTL nie ma przypadkiem przepustnicy na linkę? Wtedy jeszcze serwomotor będzie potrzebny. Czujnik hamulca też musi być 4 pinowy.
sicku
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 58
Dołączył(a): 23 stycznia 2017, 09:28
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Imie: Grzegorz
Auto: Astra G Bertone
Silnik: Z20LET
Pojemność: 2.0

Re: Tempomat Astra G, X17DTL-problem z aktywacją w OP-COM.

Postprzez Maggajwer88 » 27 listopada 2019, 00:44

Gwarantuję że jest potencjometr zamiast linki. Czujnik hamulca nie wiem czy 4 pin, ale patrząc po reakcji w OP-Com jest na pewno 2 funkcyjny, więc może być 3 lub 4ro pinowy. Jutro sprawdzę na 100%, ale skłaniam się ku właśnie 4ro pinowym.

Sęk w tym że nie jestem w stanie się połączyć z ECU, przynajmniej w kwestii tempomatu, bo wszystko inne wchodzi jak Dżesika do MOPSu po 500+.
Maggajwer88
 
-#USER
 
Posty: 5
Dołączył(a): 24 listopada 2019, 17:11
Województwo: Dolnośląskie
Imie: Rafał
Auto: Astra G Kombi
Silnik: X17DTL
Pojemność: 1.7

Re: Tempomat Astra G, X17DTL-problem z aktywacją w OP-COM.

Postprzez KucaQ » 10 grudnia 2019, 15:51

W G w DTL'u tempomat ma oddzielny moduł. Dlatego masz problem połączyć się z ECU tempomatu, bo go nie masz ;)
Koszt takiego modułu oscyluje w granicach 200zł i jest bardzo ciężki do zdobycia.
Miałem ten problem u siebie. Po bezowocnych poszukiwaniach modułu w rozsądnych pieniądzach, temat tempomatu finalnie odpuściłem.
KucaQ
 
Przyjaciel
 
Avatar użytkownika

Posty: 1136
Dołączył(a): 26 czerwca 2014, 15:12
Lokalizacja: Łódź
Województwo: Łódzkie
Imie: Patryk
Numer klubowy: K054
Auto: BMW E46 Touring
Silnik: M47N
Pojemność: 1995

Re: Tempomat Astra G, X17DTL-problem z aktywacją w OP-COM.

Postprzez Maggajwer88 » 10 grudnia 2019, 21:47

Trochę mnie załamałeś, ale trochu też byłem na to przygotowany, gdyż trafiłem na takową wzmiankę wertując internety.. Niestety bezowocne są nawet poszukiwania choćby zdjęcia tego modułu i informacji gdzie on fabrycznie był montowany. Chyba że ty posiadasz taką wiedzę?

Oplowski "Biały Kruk" normalnie.
Maggajwer88
 
-#USER
 
Posty: 5
Dołączył(a): 24 listopada 2019, 17:11
Województwo: Dolnośląskie
Imie: Rafał
Auto: Astra G Kombi
Silnik: X17DTL
Pojemność: 1.7

Re: Tempomat Astra G, X17DTL-problem z aktywacją w OP-COM.

Postprzez KucaQ » 11 grudnia 2019, 16:07

Montowany jest bodajże za lewą lampą albo za lewym halogenem w nadkolu, ale pewności nie mam. Na pewno z lewej strony auta.
Nie ma co sie dziwić że biały kruk, skoro to najbiedniejszy diesel w G :P Wiec nierzadko astry z tym silnikiem miały wersje wyposażenia "BIEDA" :D Moja poza centralnym nie miała nic.
KucaQ
 
Przyjaciel
 
Avatar użytkownika

Posty: 1136
Dołączył(a): 26 czerwca 2014, 15:12
Lokalizacja: Łódź
Województwo: Łódzkie
Imie: Patryk
Numer klubowy: K054
Auto: BMW E46 Touring
Silnik: M47N
Pojemność: 1995

Powrót do Wyposażenie wnętrza

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości