Zaloguj    Zarejestruj

'02 Astra G Bertone Coupe by Adam91

Dział wyłącznie dla samochodów Klubowiczów ATT

Moderatorzy: ModTeam, Zarząd

  • Autor
    Wiadomość

Re: '02 Astra G Bertone Coupe by Adam91

Postprzez mezol » 7 lutego 2018, 16:56

AndziA napisał(a):
Adam91 napisał(a):Zastanawiam się jedynie nad podpięciem diody w lusterku, czy ma to ogólnie sens :P

Jeśli to ta która oświetla tunel w czasie jazdy to polecam :D Sama mam ten bajerek w H i na prawdę super się spisuje :562:

ja również polecam dobry bajer w nocy ojciec ma w astrze g fajnie delikatnie świeci na gałkę zmiany biegów :564:
mezol
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 336
Dołączył(a): 12 września 2010, 19:13
Lokalizacja: Gniewkowo
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Imie: Adrian
Auto: Astra h
Silnik: z17dtr
Pojemność: 1700
Telefon: 781076232

Re: '02 Astra G Bertone Coupe by Adam91

Postprzez felek666 » 19 października 2018, 12:54

Adam jak tam bertona, ogarnięta po zlocie? :P
felek666
 
ModTeam
 
Avatar użytkownika

Posty: 2236
Dołączył(a): 17 grudnia 2011, 15:13
Lokalizacja: Kolbuszowa
Województwo: Podkarpackie
Imie: Radek
Numer klubowy: K045
Auto: Astra G
Silnik: Z18XE
Pojemność: 1800
Telefon: 782286459

Re: '02 Astra G Bertone Coupe by Adam91

Postprzez Piotr_Wu » 19 października 2018, 17:16

Chyba dość szybko ogarnięte, bo na ślubie Ani i Gawora już była ok.
Piotr_Wu
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 4906
Dołączył(a): 7 kwietnia 2007, 20:30
Lokalizacja: Łódź
Województwo: Łódzkie
Imie: Wu
Auto: Astra G, Cee'd ED
Silnik: x18xe1, D4FB
Pojemność: 1796, 1582

Re: '02 Astra G Bertone Coupe by Adam91

Postprzez wojtasu91 » 20 października 2018, 17:42

Adaś poka fure :P
wojtasu91
 
Klubowicz
 
Avatar użytkownika

Posty: 142
Dołączył(a): 13 października 2012, 20:15
Lokalizacja: Grudziądz
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Imie: Wojtek
Numer klubowy: K048
Auto: Astra F
Silnik: Z20LET
Pojemność: 2000

Re: '02 Astra G Bertone Coupe by Adam91

Postprzez lachotek » 20 października 2018, 17:47

Klapa ogarnięta, została jeszcze lotka do zamontowania. W międzyczasie były przymiarki nad nową, ale właścicielowi jakoś nie podeszła.
Obrazek
lachotek
 
Klubowicz
 
Avatar użytkownika

Posty: 738
Dołączył(a): 28 maja 2007, 16:14
Lokalizacja: Bydgoszcz
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Imie: Grzegorz
Numer klubowy: K009
Auto: Bertone
Silnik: Z16XEP
Pojemność: 1598

Re: '02 Astra G Bertone Coupe by Adam91

Postprzez Adam91 » 29 grudnia 2018, 22:39

O matko, ale zapuściłem temat, aż pajęczyną i chwastami zarosło. Aż nie przystoi...

Generalnie wypadałoby zrobić post z opisem, co się działo i co się odjaniepawliło w sezonie :P ale gdybym miał zawrzeć wszystko w jednym poście, to zanudziłbym Was w połowie, dlatego Wam tego oszczędzę i podzielę całość na dwie (lub trzy) części ;) No ale wszystko po kolei ;)

Po opisanej w styczniu kolizji i szybkim załatwieniu sprawy z PZU pod koniec miesiąca wybrałem się z wizytą na włości Karola vel Iskry celem odebrania zamówionych drzwi i przy okazji pobrania nieco drobnicy do granatowej i nie tylko. Iskra - pięknie dziękuję za pomoc, gościnę i kawusię :564:
Tydzień później, jako że pogoda dopisała, po raz kolejny wtarabaniłem się do Josziego na podwórko, gdzie z pomocą Lachotka przezbroiliśmy całkowicie drzwi - wszystko, co było trzeba podmienić, czyli zamek, wiązka, klamka itp. wsadziliśmy z mojej zniszczonej furtki, jako że drzwi pobrane zostały z anglika.

Tak to wyglądało in progress:

Obrazek Obrazek

Kolor niby się zgadzał, w WPY przystawialiśmy z Karolem drzwi do Bertonki i wyglądało OK, dlatego jakież było moje i Grześka zdziwienie, gdy chwilę po zakończeniu składania wyszło słońce, w którym okazało się, że drzwi są jednak za jasne i kompletnie nie pasują do reszty budy :573:

Obrazek Obrazek

Po konsultacji postanowiliśmy z Iskrą machnąć na to ręką, drzwi wiele nie kosztowały a ja przede wszystkim miałem całą, nieuszkodzoną furtkę.

Bliżej sezonu do magazynu wpadł kolejny komplet fantów - dzięki cynie od Lachotka :564: trafiła się mega dobra okazja, a mianowicie z Inowrocławia zwiozłem komplet felg 17" z Bertone Turbo :568:

Obrazek Obrazek

Wymiary to standardowe 7,5Jx17 ET 47. Fele są generalnie w stanie bardzo dobrym z małym minusem, dwa ranty trzeba delikatnie poprawić ze względu na odpryski lakieru, a jedna felga wymaga podprostowania, jednak ze względu na cenę za jaką je kupiłem i ogólny stan stwierdzam że warto było je wziąć :)
Koła nie jeździły w tym sezonie na Bertonce ze względu na ograniczony budżet i brak opon - Dunlopy siedzące na felgach są do niczego, dwa są łyse a dwa mają guzy wskutek uszkodzenia osnowy. Na przyszły sezon powinny jednak już zostać ogarnięte na elegancko i obute w nowe Nokiany zLine :)

Kolejny etap prac nastąpił w kwietniu. Gdy pogoda się poprawiła i zrobiło się już należycie ciepło, ponownie nawiedziłem włości Josziego, a tam ponownie korzystając z pomocy Lachotka :564: przezbroiliśmy zawieszenie Bertonki, wrzucając ProKity na pokład :)

Tak było przed:

Obrazek Obrazek

Porównanie wysokości, springi zamontowane w Bertonce kontra ProKit:

Obrazek

A tak było zaraz po:

Obrazek

Przy okazji nie mogłem sobie odmówić przymiarki turbofelunku :D

Obrazek

I takie tam szybkie foto z Bertonką Lachotka po kilkunastu zrobionych kilometrach i wstępnym ułożeniu się sprężyn - byłem aż zaskoczony że tak szybko zaczęły się układać :)

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Ogólnie springi usiadły na swoją wysokość bardzo szybko, przy robieniu powyższych zdjęć porównaliśmy z Grześkiem jak stoją nasze auta i okazało się że są na tej samej wysokości, także całkiem nieźle ;)

Pod koniec kwietnia za prośbą wojtasa91 wybraliśmy się do Ostrołęki, skąd do Bydgoszczy przytargaliśmy Wojtkowe OPC2 :) Poniżej kilka szybkich fot z parkingu i ekspresowej sesji w Czarnowie:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Bertonka gościła także na OWLA 6 oraz XII Ogólnopolskim Zlocie AKP w Koninie. Poniżej jakieś tam drobne fotki :)

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Na zdjęciach powyżej widać niestety że maska zaczęła dziękować... Po bliższych oględzinach okazało się że maska jest zamiennikiem który zaczęła szamać ruda, dlatego też zapadła decyzja o jej wymianie. Ale o tym w kolejnej części ;)

W międzyczasie piorun strzelił oba tłumiki, skubane rozsypały się jednocześnie. Co prawda nie całkowicie, ale wydmuchało i środkowy, i końcowy, przez co Bertonka zaczęła wyć. Jako że ryczącym autem już się najeździłem :P a i jeżdżenie z przepalonymi tłumikami nie jest estetyczne, trzeba było ogarnąć sprawę. Na środek wpadł nowy zamiennik Walkera, natomiast tył został uzbrojony w dedykowany do Coupe tłumik końcowy Irmschera :DDD Serdecznie podziękowania ponownie kieruję do Iskry za dobre dogadanie się o tłumik :564:

Irek zaraz po odbiorze:

Obrazek Obrazek

I tu już po instalacji na samochód - zderzak został docięty z wykorzystaniem szablonu montażowego Steinmetza, który okazał się idealnie pasować również pod Irka :DDD

Obrazek Obrazek Obrazek

W takim setupie Bertonka wkroczyła w sezon letni i ruszyła na XIII Ogólnopolski Zlot ATT w Dębicy. Ale o tym w kolejnej części żeby Was nie zanudzić :PPP

I takie tam foto z jednego ze spotów bydgoskiego Opel_Rusha autorstwa Sławomira ;)

Obrazek

Stay tuned ^^
Adam91
 
Administrator
 
Avatar użytkownika

Posty: 2940
Dołączył(a): 27 lutego 2010, 15:23
Lokalizacja: Babiak
Województwo: Wielkopolskie
Imie: Adam
Numer klubowy: K029
Auto: Astra G Bertone Coupe
Silnik: Z18XE
Pojemność: 1796 cm3
Telefon: 669-309-814

Re: '02 Astra G Bertone Coupe by Adam91

Postprzez bartek_87 » 30 grudnia 2018, 11:21

Dobre mody, powoli do przodu :) na prokitach przód nie jest wyżej niż tył? Szkoda że koło nie wpadło na sezon bo to by o 100% poprawilo ogólny wizerunek auta ;) trzymam kciuki za kolejne etapy :564:
bartek_87
 
ModTeam
 
Avatar użytkownika

Posty: 5259
Dołączył(a): 2 stycznia 2007, 01:51
Lokalizacja: Międzyrzec Podlaski, Siedlce
Województwo: Lubelskie
Imie: Bartek
Auto: Astra F, Vectra B
Silnik: Y26SE, X25XE
Pojemność: 2600, 2500
Telefon: 602720817

Re: '02 Astra G Bertone Coupe by Adam91

Postprzez KucaQ » 4 stycznia 2019, 11:49

Nieźle Panie, dobrze lecisz z bertoną :p
Zdecydowanie lepiej wygląda na Eibachu :564:
KucaQ
 
ModTeam
 
Avatar użytkownika

Posty: 1081
Dołączył(a): 26 czerwca 2014, 14:12
Lokalizacja: Łódź
Województwo: Łódzkie
Imie: Patryk
Numer klubowy: K054
Auto: BMW E46 Touring
Silnik: M47N
Pojemność: 1995
Telefon: 601990950

Re: '02 Astra G Bertone Coupe by Adam91

Postprzez lachotek » 4 stycznia 2019, 20:33

bartek_87, wrażenie. Usiadła tak jak powinna wedle miary.
lachotek
 
Klubowicz
 
Avatar użytkownika

Posty: 738
Dołączył(a): 28 maja 2007, 16:14
Lokalizacja: Bydgoszcz
Województwo: Kujawsko-Pomorskie
Imie: Grzegorz
Numer klubowy: K009
Auto: Bertone
Silnik: Z16XEP
Pojemność: 1598

Re: '02 Astra G Bertone Coupe by Adam91

Postprzez Adam91 » 8 stycznia 2019, 04:47

bartek_87 dzięki :) Uwierz mi że też żałuję, że nie udało się wstawić turbofelg na wiosnę, ale budżet nie pozwolił. Ale co się odwlecze to nie uciecze :DDD co do ułożenia auta to tak jak Lachotek mówi - wrażenie wizualne, też myśleliśmy z początku że tył siadł bardziej.

KucaQ dzięki, staram się :D

Czas na drugą część opowieści :569: :568:

Bertonka po uzbrojeniu i zapakowaniu wraz z resztą ekipy ruszyła na XIII Ogólnopolski Zlot ATT w Dębicy, dzielnie pociskając i trzymając tempo całą drogę :)

Trochę fot zlotowych:

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

Niestety XIII zlot nie był dla nas szczęśliwy - zmęczenie i wywołana tym moja nieuwaga spowodowały swoje i w zlotową sobotę, już po zakończeniu głównej części na dębickim rynku, tył Bertonki poszedł karpą po drzewie na parkingu :567: :573:

Obrazek

Przyznam szczerze, pierwszą myślą było "ku**a mać, przy***ałem w kogoś!". Po wyjściu z auta było tylko rzeczowe "o ku**a".

Szczęściem w nieszczęściu, drzewo było pochylone w stronę samochodu, co bardzo zminimalizowało straty, które okazały się być tylko powierzchowne - ucierpiała jedynie klapa, bogatsza o wgniecenie duże na głowę oraz lotka, którą wyrwało z mocowań. Zderzak nabawił się jedynie delikatnego wybrzuszenia i pajączka na lakierze. Ponieważ jednak i tak był on podrapany i miał iść do lakierowania, zdecydowałem że poleci do zrobienia za jednym zamachem.

Mimo wszystko, strata zabolała, toteż jeszcze na zlocie podjęte zostały działania mające na celu jak najszybszą naprawę - i tutaj ponownie ogromne ukłony kieruję do Iskry, który od razu po zlocie poratował mnie nową klapą :564: którą przezbroiłem od razu po powrocie do Bydgoszczy.

Obrazek

Tak, auto przez jakiś czas jeździło łaciate :DDD

Kolizja ta miała jednakże też swój skutek uboczny, bowiem prawdopodobnie siła uderzenia spowodowała oberwanie się celi w akumulatorze - skubany niby prąd miał bo kontrolki i MID działały, ale zapalić samochodu już nie szło. Szczęśliwie, po drodze Rogal użyczył mocy rozruchowej z TwinTopa :564: a już w WPY, przy odbiorze klapy, Iskra poratował mnie również pożyczką akumulatora aby bez strachu móc dojechać do domu :)
Sprawa akumulatora została załatwiona od razu - porównując ceny w Bydgoszczy stwierdziłem że nie będę się bawił w kombinacje, tylko nabyłem drogą zakupu oryginalny akumulator GM który od razu wskoczył pod maskę. Akusa Iskry zaś po profilaktycznym naładowaniu do pełna odwiozłem właścicielowi :P
Fotek brak :P

Aby jednak wydatków nie było za mało, pozlotowego kombosa dopełniły hamulce z tyłu - lewy zacisk stanął kompletnie i w efekcie wydarło mi klocki, dodatkowo niszcząc tarczę, a także lewy przewód elastyczny przy budzie zaczął przeciekać.
Chcąc nie chcąc, Bertonkę wstawiłem do garażu, gdzie rozebrałem tył wozu, zderzak i rozbebeszoną klapę odwiozłem lakiernikowi do ogarnięcia, a sam gwizdnąłem z domu granatową która na czas naprawy Bertonki dzielnie woziła mnie po Bydzi i nie tylko :P

Obrazek

Po oddaniu lakiernikowi fantów zamówiłem zestaw witaminek do naprawy hamulców. Zdecydowałem, że skoro z przodu mam tarcze Zimmermann Sport, to i niewiercone tarcze z tyłu zastąpione zostaną takim samym kompletem, i tak wpadła paka, w skład której weszły:

- nawiercane tarcze hamulcowe Zimmermann Sport
- klocki hamulcowe Zimmermann
- elastyczne przewody hamulcowe TRW
- zestawy naprawcze zacisków Autofren

Obrazek

Tarcze i klocki na prawą stronę wskoczyły w mgnieniu oka, przewodu hamulcowego postanowiłem jednak nie ruszać - prawy był cały więc wymiana na ten moment nie miała sensu. Gorzej było z lewą stroną, bowiem jak na złość okazało się, że trafiło zacisk do reszty - na tłoku zrobiły się wżery przy górnej krawędzi. Co gorsza, regenerować zacisku też nie było jak, bowiem skubaniec był zamiennikiem wstawionym jeszcze w Niemczech. A jak to z zamiennikami bywa, części z zestawu naprawczego nie pasowały za nic.
Na szczęście ponownie pomocną dłoń wyciągnął Iskra, który wykopał w swoim magazynie sprawny zacisk Lucasa i podesłał mi go do domu, co pozwoliło dokończyć naprawę :)

Tak to mniej więcej wyglądało po wstawieniu na prawą stronę:

Obrazek

W międzyczasie zderzak i klapa wróciły z lakierowania, dzięki czemu mogłem uzbroić z powrotem cały tył Bertonki :)

Obrazek

Klapa dostała nowy znaczek, funkiel nówka nieśmigany prosto z ASO :PPP jednakże z montażem listwy musiałem się wstrzymać - jedna z zamówionych spinek okazała się mieć wadę fabryczną uniemożliwiającą dokończenie składania. Chcąc nie chcąc złożyłem reklamację w ASO ;) w międzyczasie skręcając auto do kupy i po prawie miesiącu postoju wyciągając je z powrotem na drogi, zdążając z poskładaniem idealnie na ślub Andzi i Gaw0ra :DDD :PPP

Obrazek Obrazek

W październiku Astra dostała kolejny smaczek - na front wskoczył hokej z Bertone Turbo :)

Obrazek

Front wygląda dokładnie tak jak chciałem, jak dla mnie leży to elegancko ;) Jeśli się gdzieś znajdą, to z czasem myślę pokusić się o wrzucenie tuneli doprowadzających powietrze na hamulce ;)

Listopad przyniósł kilka robótek technicznych. Przede wszystkim, posiekany wyświetlacz MIDa zaczął drażnić mnie dość solidnie, co zaowocowało wykręceniem go i wysłaniem na regenerację do Minia z AGC. MID wrócił dwa tygodnie później - bez martwych linii od razu wygląda to lepiej :)

Obrazek

Ponadto tylny zderzak poszedł do delikatnych poprawek - przy jego zdejmowaniu musiałem pozrywać punkty mocowania śrubami do nadkoli z powodu zardzewiałych i zapieczonych śrub, których za nic nie szło ruszyć. Dzięki uprzejmości Lachotka oba zaczepy zostały pospawane, blaszki mocujące odczyszczone z rudej i zabezpieczone jak na zdjęciu poniżej, a całe mocowanie zostało przerobione na zwykłe blaszki i śrubki, podobne do tych w eFce, dzięki czemu zderzak nie dość że jest z powrotem porządnie spasowany to jego ewentualny demontaż nie będzie już taki problematyczny jak na fabrycznych śrubach :D

Obrazek

Kolejną rzeczą było ogarnięcie licznika - Bertonkę kupiłem już ze spaloną żarówką w liczniku, przez co od początku nie miałem podświetlonego wskaźnika paliwa. Zaczęło mnie to jednak już męczyć i przy okazji drobnego dłubania wytargałem licznik i wymieniłem profilaktycznie wszystkie żarówki odpowiadające za podświetlenie:

Obrazek

Pod koniec listopada z kolei udało się sfinalizować negocjacje i od Iskry do mojego magazynu trafiły dokładki tylnego zderzaka Irmschera :DDD I nie żaden laminat, lecz długo szukane ori Irki :DDD

Obrazek Obrazek

Nie mogłem odmówić sobie przymiarki :P

Obrazek

Dokładki wjadą na zderzak na wiosnę, wcześniej uznałem że nie ma sensu ich malować z wiadomych powodów - aura nie rozpieszcza.

W tym samym czasie dzięki uprzejmości sicka trafiły się drzwi w kolorze :) Bez zbędnego kombinowania i dzięki pomocy Josziego :564: przetransportowaliśmy je do Bydgoszczy, po czym tego samego dnia Lachotek uparł się żeby od razu je przełożyć, co też uczyniliśmy :P

Robota in progress, obie furtki luzem:

Obrazek Obrazek

I efekt końcowy - od razu oko się cieszy na spasowany odcień :)

Obrazek

Przy okazji z tego samego auta zgarnąłem maskę w ładnym stanie i również tego samego dnia przerzuciłem ją na Bertonkę. Zupełnie inaczej to wygląda bez śladów rudej na całym froncie ;) Fotek brak :P

Na początku grudnia jedynka z przodu na liczniku postanowiła powiedzieć "bye bye" :P

Obrazek

A przed świętami Bertonka dostała mały upominek - mianowicie na front wleciał grill Irmschera :)

Obrazek

Nie wiem jak Wam, ale mi się podoba :) Brakuje jeszcze emblematu Irka, ale to temat jak najbardziej do ogarnięcia :) Zastanawiam się jedynie, czy zostawić Irka na stałe czy może jednak wrócić do ori grilla Bertone?

Bertonka jednak stwierdziła, że sam grill to mało, i sama upomniała się o więcej odpowiednim błędem na MIDzie :P I tak w przerwie międzyświątecznej przystąpiłem do wymiany klocków z przodu wraz z czujnikami - na pokład wjechały klocki hamulcowe Zimmermanna oraz czujniki zużycia klocków TRW:

Obrazek

Tym oto sposobem zamknęliśmy rok 2018. Co przyniesie 2019? To się okaże, planów trochę jest, trzeba na auto powrzucać fanty które czekają w magazynie, a potem pewnie się pomyśli ;)

I na koniec kolejna fota z bydgoskiego Opel_Rusha, ponownie autorstwa Sławomira :564:

Obrazek

Stay tuned ^^
Adam91
 
Administrator
 
Avatar użytkownika

Posty: 2940
Dołączył(a): 27 lutego 2010, 15:23
Lokalizacja: Babiak
Województwo: Wielkopolskie
Imie: Adam
Numer klubowy: K029
Auto: Astra G Bertone Coupe
Silnik: Z18XE
Pojemność: 1796 cm3
Telefon: 669-309-814

Re: '02 Astra G Bertone Coupe by Adam91

Postprzez KaMYk » 8 stycznia 2019, 06:20

:564: :564: :564:
to już wiem, dlaczego nie masz czasu dla kolegów ;) cały czas z bertą w garażu :564: :564: :564:
oczywiście żarcik, a zakres prac spory :)
KaMYk
 
Klubowicz
 
Avatar użytkownika

Posty: 1363
Dołączył(a): 21 marca 2015, 05:57
Lokalizacja: Płock
Województwo: Mazowieckie
Imie: Krzysztof
Numer klubowy: K056
Auto: Astra J
Silnik: A20DTH
Pojemność: 2.0 CDTI
Telefon: 691999765

Re: '02 Astra G Bertone Coupe by Adam91

Postprzez Dudek » 8 stycznia 2019, 08:19

Sporo przygód w tym roku z tego co napisałeś, dobrze, że udało się to wszystko poogarniać. Najważniejsze że masz ogarnięte zawieszenie i hamulce, bo to defacto odpowiada za bezpieczeństwo. Szczęście, że waląc w to drzewo poszło tylko w klapę, jednak to ławiejszy do wymiany element niż błotnik. Najważniesze że do przodu i udaje się kompletować małe smaczki do auta :564:

PS. z uwagi na cierpliwość czytających mógłbyś sobie darować opisywanie z dokumentacją zdjęciową wymiany żarówki w zegarach :D
Dudek
 
Klubowicz
 
Avatar użytkownika

Posty: 8199
Dołączył(a): 9 lutego 2007, 14:55
Lokalizacja: Mazowieckie

Re: '02 Astra G Bertone Coupe by Adam91

Postprzez felek666 » 8 stycznia 2019, 10:35

czekałem czy pokaże sie aktual z tą klapą :P tak serio to nie było to przyjemne ale dobrze że wszystko wróciło do normy.
Chętnie wezmę też od ciebie namiary na gościa od naprawiania MIDa bo i u mnie piksele padły ;/
felek666
 
ModTeam
 
Avatar użytkownika

Posty: 2236
Dołączył(a): 17 grudnia 2011, 15:13
Lokalizacja: Kolbuszowa
Województwo: Podkarpackie
Imie: Radek
Numer klubowy: K045
Auto: Astra G
Silnik: Z18XE
Pojemność: 1800
Telefon: 782286459

Re: '02 Astra G Bertone Coupe by Adam91

Postprzez Ventura » 8 stycznia 2019, 11:48

Dużo roboty w tym roku :) Szkoda tej przygody na zlocie, no ale... i tak czasem bywa niestety.

Jak dasz emblemat Irmschera na gril to będzie dużo lepiej, bo brakuje tam czegoś wg mnie, teraz jest troche goło także będzie git.

No to pozostaje życzyć, aby plany na ten rok udało się bez przygód zrealizować. Na felgach z turbasa też będzie już znacznie lepiej. Zakochasz się od nowa w furce :564:
Ventura
 
ModTeam
 
Avatar użytkownika

Posty: 3075
Dołączył(a): 21 października 2008, 19:05
Lokalizacja: Bydgoszcz

Re: '02 Astra G Bertone Coupe by Adam91

Postprzez KucaQ » 9 stycznia 2019, 12:52

O Ty mendo! Nie chwaliłeś się grillem :D
Z klapą przykra sytuacja, ale czasem tak widocznie musi być, tak jak i u mnie było ;)
KucaQ
 
ModTeam
 
Avatar użytkownika

Posty: 1081
Dołączył(a): 26 czerwca 2014, 14:12
Lokalizacja: Łódź
Województwo: Łódzkie
Imie: Patryk
Numer klubowy: K054
Auto: BMW E46 Touring
Silnik: M47N
Pojemność: 1995
Telefon: 601990950

Poprzednia stronaNastępna strona

Powrót do Projekty klubowe

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości