Zaloguj    Zarejestruj

Dam rade sam z tym ?

Tak
5
56%
Nie :D !!
4
44%

Liczba głosów : 9
  • Autor
    Wiadomość

Jak sie maluje krok po kroku pomocy?

Postprzez Tomasz_Stunt » 2 maja 2014, 22:24

Mam do zrobienia zaprawki w Vectra B wiem ze to nie Astra ale też Opel i niestety jestem w tym temacie zielony sam tego nie robiłem jedynie co wiedziałem jak to robi wujek czy ktoś inny, ogniska rdzy nie są duże ale jak się nie zlikwiduje to zaraz będą coraz większe, ogniska sa na drzwiach przednich obie pary, na razie wiem tyle jak to będę robił:
(nie musi być to ładnie bo samochód do użytku własnego dojazd do pracy celem jest tylko pozbycie sie rdzy i powrócenie do ogr wyglądu ale nie jak z fabryki bo samochód i tak ma prawie 20 lat na karku)

1scieram rdze do żywej blachy szlifierką

2poprawiam papierem ściernym

3maluje podkładem reaktywnym i czekam aż wyschnie według zalecę producenta

4nakladam szpachle(pytanie)

-ile dać utwardzacza do szpachli czytałem ze większość na oko daje a inni ze na 100g szpachli 3 g utwardzacza, co się stanie jak dam go za mało lub za dużo?

5matuje to papierem wodnym

6maluje podkładem akrylowym (pytanie)
-jak kupie podkład Jednokomponentowy i czy muszę dodawać do niego jakiś utwardzacz, rozcieńczalnik czy też rozpuszczalnik(benzynę ekstrakcyjną) czy od razu moge nim malować ?

-jak jest z tym dwukomponentowym on potrzebuje utwardzacz, rozcieńczalnik czy też rozpuszczalnik(benzynę ekstrakcyjną) jakie idą później proporce np na 500ml podkładu?

7matuje papierem wodnym

8maluję bazę(pytanie)
-co dodaje sie do bazy czy sam rozcieńczalnik do baz bez utwardzacza ?
-jakie proporcje np na 500ml bazy
- czy jeśli na pudełku pisze 2:1lub3:1 to znaczy ze na 2/3litry bazy leje się 1 L rozcieńczalnika? i na ten sam rozum to na 200ml bazy przypada 100ml rozcieńczalnika ? {czy może jak 2:1 to 100ml bazy i do tego 100ml rozcie a jak do 3:1 to 200ml bazy i 100ml rozcien?}

9maluje lakier bezbarwny(pytanie)