Zaloguj    Zarejestruj
  • Autor
    Wiadomość

Khaki nitro półmat

Postprzez Funermix » 17 listopada 2012, 00:13

Otóż na jednej aukcji allegro koleś sprzedaje farbe khaki półmat nitro. i teraz pytanie czy jak zmatuje lakier ( czerwony ) to normalnie moge tą farbe położyć i będzie działać? czy trzeba jeszcze jakiś podkład.
Funermix
 
-#USER
 
Posty: 33
Dołączył(a): 5 sierpnia 2012, 10:27
Lokalizacja: Ustka

Re: Khaki nitro półmat

Postprzez Jaca » 17 listopada 2012, 11:34

bedzie dzialac jednak kolor czerwony jako podklad nie jest dobrym pomyslem, kolor moze wyjsc w nieco innym ciemniejszym odcieniu niz to zaplanowala fabryka

dowiedz sie jaki kolor podkladu zaleca producent tego lakieru
ja bym prysnal jasno szarym podkladem i dopiero na to khaki ;)
Jaca
 
-#USER
 
Posty: 44
Dołączył(a): 5 lutego 2011, 16:57
Lokalizacja: ..

Re: Khaki nitro półmat

Postprzez Funermix » 17 listopada 2012, 16:52

Jaca napisał(a):bedzie dzialac jednak kolor czerwony jako podklad nie jest dobrym pomyslem, kolor moze wyjsc w nieco innym ciemniejszym odcieniu niz to zaplanowala fabryka

dowiedz sie jaki kolor podkladu zaleca producent tego lakieru
ja bym prysnal jasno szarym podkladem i dopiero na to khaki ;)


No ok dzięki za odpowiedź.

Jest jeszcze jeden temat.
Maluje w pracy różne blachy, konstrukcje jakimś włoskim czarnym praymerem ( chyba tak to sie pisze ) i czy on by zdał egzamin jeżeli byłby malowany w taki sam sposób jak khaki? ale bez podkładu odrazu na zmatowany czerwony
Funermix
 
-#USER
 
Posty: 33
Dołączył(a): 5 sierpnia 2012, 10:27
Lokalizacja: Ustka

Re: Khaki nitro półmat

Postprzez Jaca » 17 listopada 2012, 16:58

primer czyli podklad ;)

znow przyciemni kolor ;)

kazdy ciemnieszy niz jasny szary da ciemniejszy efekt lakieru docelowego jesli ten jest jasniejszy niz podklad
Jaca
 
-#USER
 
Posty: 44
Dołączył(a): 5 lutego 2011, 16:57
Lokalizacja: ..

Powrót do Blacharstwo / Lakiernictwo

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość