Zaloguj    Zarejestruj
  • Autor
    Wiadomość

Zabrocki Łódź

Postprzez Badziej » 8 kwietnia 2008, 16:02

Autko postawilem żeby mi wreszcie je uruchomili.
Panowie w serwise stwierdzili że caly problem z brakiem mocy i problemami z odpalaniem jest przez pompe wtryskową.
Wymienili koszt naprawy 1700zł
Po naprawie auto juz tylko cudem odpala a Panowie z serwisu na to ten silnik juz "nie jest pierwszej świeżości" brak kompresji
Kompresje sprawdzilem jest
a auto nie pali
Badziej
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 93
Dołączył(a): 26 lutego 2008, 21:54
Lokalizacja: Łódź

OSTRZEGAM przed firmą ag tuning !!!

Postprzez Mixotic » 23 sierpnia 2008, 17:49

--------------------------------------------------------------------------------

Witam . Ostrzegam przed firmą ag tuning spod Poznania. To co zrobili z miom autem to żenujące lekceważenie klienta.Umówiony byłem na robotę na 7 dni , auto odebrałem po 14 .Wybaczyc można gdyby nie powód dlaczego tak było .Okazało się że wyjeżdzając z garażu mechanik uszkodził gotowy polakierowany tylny spoiler. Oczywiście musieli sobie pokryc jakoś częsciowo straty więc pocieli koszty jak mogli . Oczywiście klient czyli ja wyszedł na tym żle , Przy odbiorze auta zauważyłem szereg niedoróbek. Niestety dogadac się z tymi cwaniaczkami i kombinatorami nie sposób więc sprawą trzeba było się zając na poważnie.

-Na tylnej szybie zostały wypalone ślady po spawaniu .

-Tylna klapa była robiona na gładko- polakierowali tylko do połowy ,resztę zostawili starego lakieru ..

-Na lakierze wyszły matowe plamy których nie można już spolerowac bo to jest lakier perłowy .Wniosek -nie umieją kłaśc perły ...

- Dwie duże rysy po śrubokręcie lub czymś podobnym przy uszczelce tylnej szyby ( nie zabezpieczone w żaden sposób !)

-W kabinie zostawili zupełnie lużną częśc pod kierownicą tak że wyleciała po przejechaniu około 2 km mi pod nogi... !

-żeby tego było mało zgubili sobie (?) tylny zderzak , który nie znalazł się do dzisiaj od trzech miesięcy. Niestety matacze pieniążków oddac nie zamierzają ...

-Syf jaki zastałem w aucie przy odbiorze przekraczał moje wyobrażenie , wyglądało w nim jakby auto stało otwarte w jakiejś stodole.Nawet nie odkurzyli nic ...

-To jeszcze nie koniec .Po miesiącu umówiłem się po odbiór mojego zderzaka bo że niby się znalazł .Umówiony byłem na godzinę 19 ale przyjechałem za dwadziescia19. Nikogo już tam nie zastałem mimo że byłem umówiony.
A teraz najlepsze ...Zadzwoniłem wtedy do kolesia który się autem zajmował , ponieważ mijałem się z nim 2 minuty wcześniej na ulicy ! Powiedziałem żeby zawrócił i przyjechał , na to on że nie mógł przyjechac bo jest teraz po coś w Szczecinku . Żenujące kłamstwo i totalne olewanie klienta !!!

Ostrzegam jeszcze raz nie oddawajcie tam samochodów - Zrobili kilka dobrych projektów na pokaz do gazet i teraz na tym jadą - według mnie firma przereklamowana.Trzymajcie się z daleka od tych cwaniaczków i kombinatorów !!!
Mixotic
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 44
Dołączył(a): 26 września 2007, 18:29
Lokalizacja: Poznań

Re: WARSZTATY ODRADZANE

Postprzez RFS » 24 września 2008, 15:44

Adresu nie znam ale łatwo skojarzyc.Warsztat na terenie lotniska bemowo.Dwoch zgredów zabrało sie za moja Vektre(smiec jeden).Nie chciał odpalac.Po diagnozie fachowcy stwierdzili ze jak wymienie swiece i problem nie zniknie to padł wtrysk- tu dodam ze nie odpalała ani na pb ani na lpg :563: Kiedy zwróciłem uwage ze chyba nie koniecznie to wtrysk spec sie zapienił ze on 30 lat w zawodzie a ja go ucze :573: Auto rozbebeszone zabrałem a powodem były ostro zalane cylindry.Poszedł przedmóch i zagadała.
I pszłoby ze 250 plus renta dla dziadka.
Pozdrawiam i serdecznie odradzam.
RFS
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 176
Dołączył(a): 12 sierpnia 2008, 22:52
Lokalizacja: wwa bielany

Re: WARSZTATY ODRADZANE

Postprzez nobone » 22 stycznia 2009, 14:14

Zakład Lakiernictwa Samochodowego
Henryk Ługowski
Ślepowron 147 , 26-625 Wolanow
TRAGEDIAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!
Zniszczyli mi auto !!! gosciu mial je pomalowac po wymianie blotnikow bo jak to w oplu leca :/ ale stwierdzilem ze w sumie mozna cale od nowa pomalowac kazalem mu kupic perle gosciu powiedzial nie ma sprawy bedzie piekna , kolor ten sam wiec zero problemu :) auto mialo byc gotowe za 2 tygodnie stalo 2 miesiace !!! nie bylo mnie w kraju i wszystkim sie zajmowala moja Mama wiec slyszala tylko jakies sciemy moje telefony ktorymi go nekalem nic nie dawaly wkoncu przylecialem do Polski po telefonie od mojej Mamy ze auta NIE MA u lakiernika nie wiadomo co sie z nim dzieje !! zanim dotarlem do polski auto sie odnalazlo stalo w szopie obok zakladu i mialo byc gotowe , okazalo sie ze jedyne co bylo zrobione po okolo 6 tygodniach to to ze bylo zmatowione i to nie dokladnie gostek powiedzial ze 2,3 dni i bedzie gotowe , oczywiscie nie bylo . Zrobil je po okolo 2 tygodniach tlumaczac sie przy tym ze ma duzo roboty , ze nie moze dobrac odcieniu i takie tam . W koncu je skonczyl no i Tragedia !!! szyby przedniej nie wyjol wiec uszczelka byla pomalowana , pod uszczelko babel ktory byl wczesniej dalej byl , na tylnej klapie pryszcz ktory byl dalej byl a;e to nie koniec . Pomalowal po poprawkach nastepny tydzien okazalo sie ze pomalowal mi idiota wszystko i to doslownie wszystko nie chcialo mu sie okleic szyby bocznej wiec ja zapylil pod tylna klapa nie odtluscil wiec lakier poprostu zszedl po 2 tygodniach . Moglbym tak pisac i pisac co jeszcze zniszczyl

Skonczylio sie to tak ze nie wytrzymalem i zalatwilem sprawe inaczej musial oddac za lakier i za robote wiec ja wyszedlem z kosztami na zero ale z szarganymi nerwami

NIestety niktorym nie da sie nic wytlumaczyc normalnie wiec trzeba bylo inaczej gosciu caky czas uwazal "szukasz pan dziury w calym " juz tak nie mysli... :572:

Szczerze Odradzam Kozystanie z jego uslug !!!
nobone
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 103
Dołączył(a): 18 listopada 2007, 01:58
Lokalizacja: Radom/Kraków

Re: WARSZTATY ODRADZANE

Postprzez Mariusz94 » 29 kwietnia 2009, 20:27

Ja Chce wszystki Odradzić Eso Białołęcka w Warszawie.
Zawsze, co wezmą auto ojca na przegląd części i zrobienie czegoś to coś schrzanią :( .
Np. Pojechalismy, żeby zrobili rezystor dmuchawy to obtarli nam błotnik tylny, obtarli nam zderzak, a ostatnio jak ojciec dał autko na wymiane cylinderków z tyłu w hamulcach to zrobili naszą Astrą dokładnie 27km i to niby jazdy próbnej.
A i wypuścili ojca z serwisu z nieodpowietrzonymi do końca hamulcami i bęben z tyłu nam skrzywili.
Jak najbardziej odradzam są to partacze jakich mało.
Ostatnio edytowano 16 czerwca 2009, 07:07 przez Mariusz94, łącznie edytowano 1 raz
Mariusz94
 
 

witam

Postprzez rafi1987 » 13 maja 2009, 20:38

czesc mam pare warsztwtow w grudziadzu na czarnej liscvie i chce je wam przekazac
1 firma Art-mot szosa toruńska 7a - laskowski grudziadz partacza wymiany oleji i wymiany opon zrazilem sie do tej firym zele wywazaja koła nie mila obsługa
2 swokam karabinierow 4 takze firma oponiarsko mechaniczna mechanicy - pseudo nie znaja sie na wykonywanej pracy nie potrafia sprawdzac klimy i pozadnie wymieniac podzespołow aut typu dokrecienie zaciskow dokrecenie amorkow nie polecam
3 wraszta poczty polskiej -cały dzien sie babrali z wymiana rozrzadu w mojej asi a itak musialem go sam poprowiac pozniej


pozdrawiam i odradzam te zaklady w Grudziadzu
rafi1987
 
-#USER
 
Posty: 2
Dołączył(a): 13 maja 2009, 19:11
Lokalizacja: Grudziądz\Gdańsk

Re: WARSZTATY ODRADZANE

Postprzez dam9an » 2 stycznia 2010, 01:03

Odradzam serwis opon TIP-TOP 97-100 BEŁCHATÓW, PIŁSUDSKIEGO 92
Irena i Marek GRZYWIŃSCY

pokrótce opiszę moją współpracę z tym serwisem


Z powodu tragicznego stanu moich poprzednich opon regenerowanych (masa bobów i nierówności) zmuszony byłem do zakupu innch opon.
Brat polecił mi zakład TIP-TOP, sam jakis czas wcześniej kupił opony używane i jest zadowolony - opony w dobrym stanie do dzisiaj się dobrze sprawują, nie było z nimi żadnych problemów...

Zgodnie z sugestią brata udałem się w sierpniu br roku do w/w zakładu, gdzie zakupiłem 4 opony DUNLOP z czego 2 ponoć były nowe - po dokonanej transakcji zaniepokoił mnie jednak fakt,że sprzedawca na karcie gwarancyjnej wpisał 4 opony uzywane - pomyślałem o jakimś niedpoatrzeniu z jego strony......

Po ok 2 tygodniach uzytkowania na jednej z opon używanych dostrzegłem małe wybrzuszenia... po jakimś czasie wybrzyszenie pojawiło się też na oponie "nowej"
Przed upływem gwarancji udałem się do serwisu TIP-TOP (pomijam fakt, że jegomościa "szefa' nie było 2 razy a nikt inny nie mógł podjąć decyzji - udało sie go zastać dopiero za 3 razem)
Jakież było moje zdziwienie kiedy okazało się, że guzy to nic złego a kupiłem opony używane to czego się spodziewam, ale szlag mnie trafił jak właściciel zakładu (on mi sprzedawał oponki) powiedział, że te 2 nowe oponki to nie są nowe tylko jakieś naprawiane i czego się spodziewam jak nówki kosztują 300zł a ja zapłaciłem połowę tego i na beszczela kit wciska, że przy zakupie mówił, iż te opony są naprawiane (oczywiście nic takiego nie miało miejsca) a przyjechać mogę jak mi opona sie rozleci - ot taka gwarancja

Dlatego NIE POLECAM zakupu w TIP-TOP, bo choć wybór opon duzy to bazują na oszustwie - już lepiej dołozyć i kupić nówki niż się paprać z gó***m
dam9an
 
-#USER
 
Posty: 38
Dołączył(a): 17 marca 2008, 23:05
Lokalizacja: łódzkie

Re: WARSZTATY ODRADZANE

Postprzez wasyl156 » 20 września 2010, 18:22

I ja dorzucę coś od siebie. Odradzam firmę "Centrum Diesla" w Białymstoku na Hetmańskiej 38 (http://www.centrumdiesla.com.pl/).
Wstawiłem samochód na diagnostykę silnika i regulację zaworów, zależało mi przede wszystkim na sprawdzeniu sprężania, po 3 dniach gościu zadzwonił i powiedział, że samochód do niczego się nie nadaje, nie potrafił określić przyczyny obniżonego sprężania, losowo rzucił, że to mogą być pierścienie tłokowe (grama oleju nie dolewam od wymiany do wymiany!) i że ten silnik (isuzu) został zaprojektowany na 10 lat eksploatacji (ciekawe gdzie on znalazł te informacje?), do tego zakomunikował mi, że rzekomo wymienił świecę, ustawił zapłon i uszczelkę pod kolektorem ssącym. A do tego dziś jego pracownik silnie się ze mną spierał, że ciśnienie sprężania sprawdza się na zimnym silniku. Jednakże udało mi się stargować 40 zł, ale szkoda, że nie chciało mi się już z nim kłócić, może więcej bym zyskał.
wasyl156
 
-#USER
 
Posty: 49
Dołączył(a): 16 października 2009, 09:56
Lokalizacja: Białystok

Re: WARSZTATY ODRADZANE

Postprzez bubek14051990 » 21 września 2010, 20:16

warsztat wulkanizacyjny w łęcznej..http://www.zumi.pl/1398062,Auto-Serwis._Lukasz_Ptasinski,Leczna,firma.html pojechałem dzisiaj do niego i wszystko było w porządku (może oprócz tego że dwie opony wymieniali mi we dwóch około 40 minut..) do czasu aż wróciłem do domu..zauważyłem wtedy na swoich alufelgach zadrapania przy otworach na śruby.. wcześnie ich nie zauważyłem ( jak ja mogłem sie za to na siebie wkur.. :565: ) a teraz to popij wodą...kasę wzieli ale jeszcze takich nieudaczniów nie wiedziałem...człowiek uczy się na błędach swoich lub czyichś..moim było to że po 1 wogóle tam pojechałem a po 2 że nie obejrzałem dokładnia wykonania..
bubek14051990
 
-#USER
 
Posty: 1
Dołączył(a): 21 września 2010, 18:18
Lokalizacja: nadrybie

Re: WARSZTATY ODRADZANE

Postprzez figo_wpr » 19 marca 2011, 12:16

Też dopiszę się do tematu Nie polecam warsztatu w pruszkowie który jest niby serwisem na ulicy stalowej po ostatniej naprawie w której rozrególowaliwtrysk kable lóźno latały i jeszcze mówili że silnik to złom moi rodzice doszli do wniosku że zaprowadzą do brata do warsztatu do ratowa i zrobił to i silnik trzyma sie naszczęście do tej pory
figo_wpr
 
-#USER
 
Posty: 4
Dołączył(a): 17 marca 2011, 16:18
Lokalizacja: Pruszków

Poprzednia strona

Powrót do Inne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość