Zaloguj    Zarejestruj
  • Autor
    Wiadomość

POLECANE WARSZTATY

Postprzez ROGU » 13 sierpnia 2005, 23:17

Wpisujmy Adres, numer kontaktowy, i inne dane zeby każdy użytkownik forum mógł do tego warsztatu trafić....
ROGU
 
VIP
 
Avatar użytkownika

Posty: 2054
Dołączył(a): 25 maja 2005, 22:44
Lokalizacja: Warszawa - Sadowne
Województwo: Mazowieckie
Imie: Piotr
Auto: Astra F / Zafira B
Silnik: C20XE / X18XER
Pojemność: 2000 / 1800
Telefon: 535636100

Re: POLECANE WARSZTATY

Postprzez pablo » 14 sierpnia 2005, 14:36

warsztat - wymiana szyb naprawa szyb
ul Mszczonowska
wymienialem tam szybke czolowa w astrze cena 300 zl wszystko ladnie sprawnie
obsluga przyjemna czas roboty przewidziany okolo 5 h a faktycznie jakies 3,5 h
POLECAM !!
pablo
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 214
Dołączył(a): 7 czerwca 2005, 21:23
Lokalizacja: wawa - bemowo

Re: POLECANE WARSZTATY

Postprzez Kawowy » 14 sierpnia 2005, 15:30

AutoMuza na Sulechowskiej w Zielonej Górze. Wpadłem tam, bo mi radio gubiło całą pamięć po wyłączeniu. Od razy podszedł koleś, wsiadł do auta, poprawnie podłączył, zamontował radio jak trzeba (trochę się nagimnastykował, nawet se palca rozciął hehe), przy okazji naprawił DID'a, który po zmianie radia nie działał jak trzeba. Po robocie pytam "ile?" I słyszę coś w stylu "Aaaatam. Pierwszą usługę masz gratis. Wpadnij kiedyś to jakieś głośniczki konkretne zapodamy" :) Niby wiele nie zrobiła w aucie, ale w dzisiejszych czasach, gdzie nie am nic za darmo, to mnie koleś naprawdę zaskoczył.
Kawowy
 
VIP
 
Avatar użytkownika

Posty: 753
Dołączył(a): 29 maja 2005, 23:06
Lokalizacja: Kraków

Re: POLECANE WARSZTATY

Postprzez Gryzon » 15 sierpnia 2005, 17:06

Na razie z moich doswiadczen polecam:
Warszawa - Ul. Ksiecia Jakuba (od Naleczowskiej) - "Garaz Braci Polak"
Rodzinny warsztat z rozsadnymi cenami.Mechanika - podwozia,rozrzady - bez remontow silnika chyba ....

(0-22) 642 67 78

Jak czegos nie robia to sie nie podejmuja na sile aby kase wyrwac .....
Jak cos podejrzewasz ze jest uszkodzone to sprawdzaja i wymieniaja TYLKO to co jest uszkodzone ....(Autoryzowane serwisy potrafia tez inaczej :sad: )

POLECAM
Ostatnio edytowano 16 sierpnia 2005, 14:17 przez Gryzon, łącznie edytowano 2 razy
Gryzon
 
 

Re: POLECANE WARSZTATY

Postprzez Aseti » 15 sierpnia 2005, 17:56

Warsztat "Rusek"
*Stare Babice (za Bemowem i Jelonkami -> kierunek Łowicz, Sochaczew)
*ul.Warszawska (przedłużenie Górczewskiej z Warszawy/ok 4 km) - zaraz za światłami po prawej stronie
* tel. (22) 722-91-37
*pracuje tam ojciec i synowie. Są solidni i uczciwi.
Wszelkie drobne naprawy, jako 'stałej klientce' wykonywali mi zawsze od ręki.
Jeżeli ostateczne koszty miały się różnić od wstępnie ustalonych, zawsze informowali mnie o tym telefonicznie i uzgadnialiśmy co robić dalej.
Obecnie trzeba się zapisywać na naprawę, bo jest bardzo dużo chętnych, ale warto poczekać dzień lub dwa.
Aseti
 
 

Re: POLECANE WARSZTATY

Postprzez Endo » 16 sierpnia 2005, 13:17

Ul.Kasprzaka na terenie tamtejszej gazowni jest typek który nie dość że robi prawie wszystko to solidnie w miarę normalnym czasie za nie wielkie pieniądze
Endo
 
 

Re: POLECANE WARSZTATY

Postprzez Hector » 17 sierpnia 2005, 20:26

Stacja obsługi pojazdów
ul Parowcowa 10a
tel. 863-92-52
Ludzie, którzy naprawde znają się na rzeczy, szczególnie od gazu i wszystkich rzeczy z tym związanych. Dla klubowiczów zniżki i upusty:)
Hector
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 423
Dołączył(a): 18 lipca 2005, 13:26
Lokalizacja: WaWa WaWeR

Re: POLECANE WARSZTATY

Postprzez Snoopy » 21 sierpnia 2005, 22:58

Sorry ze tutaj robie OT ale sprawa pilna potrzebuje warsztat ktory bedzie wstanie zrobic mi wlew gazu obok wlewu benzyny. Chodzi mi dokladnie o cos takiego jak ma Qbass Ci co widzieli to wiedza :) Zna ktos taki warsztat?
Snoopy
 
-#USER
 
Posty: 328
Dołączył(a): 3 czerwca 2005, 14:39
Lokalizacja: Wołomin

Re: POLECANE WARSZTATY

Postprzez kamilb » 22 sierpnia 2005, 08:24

ul. Podleśna 38a

tel./fax (0-22) 834 44 26
tel. kom. (0-501) 20 98 57

email: info@autkogaz.pl

Snoopy mi tu przerabiali na taki korek, i ogólnie polecam ten warsztat więc nie ma OT :D
kamilb
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 262
Dołączył(a): 8 czerwca 2005, 20:09
Lokalizacja: Łomianki

Re: POLECANE WARSZTATY

Postprzez Snoopy » 22 sierpnia 2005, 12:59

Wlasnie dzwonilem, niestety nie zrobia :sad:
Zna ktos jakis inny warsztat?
Snoopy
 
-#USER
 
Posty: 328
Dołączył(a): 3 czerwca 2005, 14:39
Lokalizacja: Wołomin

Re: POLECANE WARSZTATY

Postprzez Kawowy » 22 sierpnia 2005, 13:05

Panowie, zdaje się, że mieliśmy tutaj tylko polecać warsztaty. Zawsze to można zrobić sobie temacik w stylu "Gdzie zrobić...?". Bez OT proszę.
Kawowy
 
VIP
 
Avatar użytkownika

Posty: 753
Dołączył(a): 29 maja 2005, 23:06
Lokalizacja: Kraków

Która generacja i gdzie zrobić LPG dla Astry F

Postprzez Misiek Baryła » 12 września 2005, 18:59

Witam wszystkich serdecznie i tradycyjnie życzę najlepszego,
przymierzam się do założenia LPG w moim Rysiu, interesują mnie wszelkie informacje (również doświadczenia) związane z tym tematem. Oczywiście bardzo mile widziane namiary na warsztaty.
Misiek Baryła
 
 

Re: POLECANE WARSZTATY

Postprzez Hector » 12 września 2005, 19:33

Najlepszy warsztat pod słońcem jest na Parowcowej 10a, ja tam jeżdze od dłuższego czasu i jest dla mnie najlepszy. Realne są zniżki dla klubu :)
Hector
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 423
Dołączył(a): 18 lipca 2005, 13:26
Lokalizacja: WaWa WaWeR

Re: POLECANE WARSZTATY

Postprzez Michaello84 » 6 października 2005, 18:13

Auto Fotel - naprawa foteli, obszywanie skórą, welurem, alcantarą itp.
Warszawa Ursus
ul. Robinii 8A
tel. 667-72-65
kom. 0-502 789 134

Auto Fotel


naprawiałem tam fotel, naprawa trwała niezbyt długo a wzmacniane było oparcie w fotelu kierowcy i spawane siedzisko, a raczej ślimak do regulacji wysokości. naklejony został także kawałek materiału na gąbkę w siedzisku, bo inaczej bardzo szybko by się przetarł materiał na siedzisku o stelaż w gąbce...
Ostatnio edytowano 11 grudnia 2005, 21:12 przez Michaello84, łącznie edytowano 1 raz
Michaello84
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 4788
Dołączył(a): 18 lipca 2005, 20:58
Lokalizacja: Warszawa / Katowice

Re: POLECANE WARSZTATY

Postprzez pablo » 26 listopada 2005, 19:27

AUTO GAZ
ul Slomiana 14 (Jelonki) Warszawa
chlopaki znaja sie na rzeczy przykladem moze byc dluga kolejka do nich takze musicie sie wczesniej umawiac

Auto Elektryk
p. Robert Filipowicz Laski kolo Warszawy
752 22 65 kom 508 338 348
robil mi i kolegom ople takze ten temat (przez moje autko) zna doskonale
zreszta sam jezdzi oplem :)

tez dzwoncie zanim sie do niego wybierzecie
pablo
 
-#USER
 
Avatar użytkownika

Posty: 214
Dołączył(a): 7 czerwca 2005, 21:23
Lokalizacja: wawa - bemowo

Następna strona

Powrót do Inne

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość