Zaloguj    Zarejestruj
  • Autor
    Wiadomość

Astra F Cabrio parowanie plus tylna szyba

Postprzez Maciek210 » 11 stycznia 2019, 11:59

Witam. Mam pytanie do posiadaczy Astry F w Cabrio, lub osób znających na rzeczy. Jak to jest w zimę? Auto strasznie mi paruje, zamarzają szyby boczne plus tył. Po postoju muszę skrobać szyby od środka na mrozie a potem parują, jest to bardzo uciążliwe. Dach nawilżałem preparatem od wilgoci i deszczu. Pytanie drugie. W ogóle mi nie działa tylne ogrzewanie gdzie szukać przyczyny lub co wymienic? Dodam ze w aucie normalnie grzeje i w środku ciepło. Z góry dziękuje za odpowiedzi.
Maciek210
 
-#USER
 
Posty: 41
Dołączył(a): 28 marca 2012, 18:43
Lokalizacja: Lubelskie

Re: Astra F Cabrio parowanie plus tylna szyba

Postprzez KucaQ » 11 stycznia 2019, 13:21

Masz wilgoć w aucie.
Wymień filtr kabinowy i ewentualnie wrzuć kilka torebek ryżu pod fotel.

Co do grzania to podstawa - sprawdź bezpiecznik. Jeśli jest sprawny, to przekaźnik, nasłuchaj czy "tyka" podczas włączania ogrzewania. Jeśli i to będzie sprawne to pozostają albo kable (sprawdzić czy dochodzi napięcie do tylnej szyby) albo paski grzewcze w szybie są uszkodzone. Możliwe też, że styki przy szybie zaśniedziały i nie przewodzi.
KucaQ
 
Przyjaciel
 
Avatar użytkownika

Posty: 1114
Dołączył(a): 26 czerwca 2014, 14:12
Lokalizacja: Łódź
Województwo: Łódzkie
Imie: Patryk
Numer klubowy: K054
Auto: BMW E46 Touring
Silnik: M47N
Pojemność: 1995
Telefon: 601990950

Re: Astra F Cabrio parowanie plus tylna szyba

Postprzez marpas » 14 stycznia 2019, 14:59

najprostrzy sposób sprawdzenia czy ogrzewanie tylnej szyby działa to podlaczyc na pracujacym silniku woltomierz obsrewujac spadek napięcia ladowania . drugi to jak wyżej tylko wlaczamy po kolei swiatla mijania ogrzewanie na ful i na końcu tylna szyba . jeżeli po każdej operacji nastapi jakiś niewielki spadek napięcia ladowania tzn ze obwody sa sprawne aczkolwiek pomiar na konektorach tylnej szyby nie zaszkodzi .następnie pod lupa obejrzeć każdy pasek w poszukiwaniu przerwy .jeżeli będą to klej elektroprzewodzący +paski tasmy malarskiej -okleić i uzupelnic ubytki .ten zabieg najlepiej robic w ogrzewanym garażu bo te kleje maja dlugi czas schnięcia . w przypadku zasniedzialych stykow podczas sciągania kabelkow podpierac konetor docisniety do szyby .oczyscic delikatnie papierem sciernym o gradacji 220 caly czas dociskając konektor bo nie wiadomo jakie szkody
ruda albo utlenienie dokonaly .konektory zenskie na kabelkach najlepiej odciąć i porządnie zacisnąć nowe .
marpas
 
-#USER
 
Posty: 1401
Dołączył(a): 23 lutego 2009, 08:22
Lokalizacja: BDG.

Powrót do Ogrzewanie, Wentylacja i Klima

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość