...::: Astra Tuning Team :::...
Forum klubu Astra Tuning Team

SWAPy - Schemat instalacji

Zbój - |7 Lut 2007|, 2007 12:23
Temat postu: Schemat instalacji
Robie swapa do Astry F z c20ne na c20xe i potrzebuje schamatu instalacji elektrycznej do tego silnika, jest to motronic 2.5, wszedzie gdzie szukam sa tylko motronic 2.8 :567: Bede wdzieczny za wszelkie informacje
wrc - |7 Lut 2007|, 2007 17:19

http://ktk.pl/forum/viewtopic.php?t=21340
Zbój - |13 Lut 2007|, 2007 16:09

Dzięki.A ma ktoś może coś bardziej dokładniejszego np. kolory kabelków :) Chodzi mi o schemat coś w stylu załaczonych do książki "Sam naprawiam".Mam dość dokładny schemat do C20XE ale z motronic 2.8 a mi potrzebny jest 2.5.Pomóżcie bo nie długo swap :)
luka605 - |18 Lut 2007|, 2007 02:13

WITAM !
JESLI BEDZIESZ MIAŁ SERDUSZKO W KOMPLECIE CZYLI Z KOMPEM I INSTALACJĄ (PRAWA I LEWA STRONA)OD ASTRY TO NIE BEDZIE DUŻYCH PROBLEMÓW.BO PRAWIE WSZYSTKIE GNIAZDA BEDA PASOWAŁY.
WIEM BO SAM ROBIŁEM SWAPA NIEDAWNO.
POSZUKAM SCHEMATU I GO PRZESLE NA PW.(JAK ZNAJDE NOTATKI TO NAPISZE CO TRZEBA ZMIENIĆ W ELEKTRYCE.
POZDRO!!!

Klapek - |18 Lut 2007|, 2007 09:30

luka605, a swapa z czego robiłeś na tego c20xe? Bo ja mam też już silniczek zakupiony c20xe czekam jeszcze za resztą elektryki (tą od kompa już mam) i będzie zamiast mojego x16szr. Jak wiesz o jakiś trudnościach i masz schemat instalacji to bym też prosił :)
Zbój - |18 Lut 2007|, 2007 11:28

Silnik tak naprawdę to 20XE(156km i 204Nm) który był montowany w kadetach tak wiec wiązkę od kompa musiałem kupić od astry C20XE i nie wiem czy dobrze zrobilem :566:
A co do lewa strona instalacji,czyli co?
Jeszcze nie zacząłem a juz ten swap mnie przeraża.

bugs12 - |26 Lut 2007|, 2007 23:40

siemanko przy wiazce od kompa nie trzeba nic zmieniac i przerabiac jesli jest kupiona od astry!!!
a teraz druga strona z tym jest juz gorzej bo cieżko jest znalesc ta druga strone czyli strone od kierowcy tam jest duzo przerubek jesli zostaje od c20ne wiazka bo jesli bedziecie mieli od c20xe ta wiazke to nie bedzie problemu !!!

ale jednak jakbyście nie znaleźli tej wiazki od kierowcy to tak podpiecie cewki w c20ne wychodzi z wiazki od kierowcy a w c20xe wychodzi z wiazki od kompa!!! jest jeszcze pare rórznic wiec popatrze i pospisuje sobie i wam to tutaj wrzuce !!!!!!!!!!!

Pozdro :569: :569: :564: :564:

Zbój - |2 Mar 2007|, 2007 18:59

XE już "siedzi" teraz jeszcze tylko instalacja :566: .Bugs 12 czekam na jakieś wskazówki.A najlepiej schemat do motronic 2.5 jeśli masz to poprosze.
Tucio - |3 Mar 2007|, 2007 00:55

Zbój napisał/a:
Silnik tak naprawdę to 20XE(156km i 204Nm) który był montowany w kadetach .


C20XER

Zbój - |3 Mar 2007|, 2007 11:12

Tucio, XE napewno :569:
gforce - |3 Mar 2007|, 2007 14:17

Xe tylko ze bez katamalizatora :P i stad te 156 KM
hans - |3 Mar 2007|, 2007 21:06

Zbój, schemat juz wkleił wrc
Zbój - |5 Mar 2007|, 2007 19:34

Instalacja którą kupiłem miała być rzekomo od astry ale taka nie była :565: Była to nieudolnie przerobiona instalacja chyba z calibry na instalacje do astry wiec musiałem wszystko jeszcze raz przerobić(elektrykiem nie jestem ale wydaje mi sie ze zrobiłem lepszą niż była)Mam jedynie problem z podłączeniem 3 kostek które są koło kompa w prawym słupku.Doszedłem że jedna jest od lampki check i od diagnostyki, w drugiej wiem że 1 kabel jest od wskaźnika temp. płynu silnika ,kolejne 2 kable nie wiem do czego są :566: ,co do 3 kostki(2 kable,zielony i czerwono niebieski)to wydaje mi się że sa od pompy ale nie chce nic spier... podłączając je żle. Jutro być może uda mi sie już odpalić silnik jeśli oczywiście dowiem sie gdzie podłączyć te 2 kostki.Jeśli ktoś wie od czego one są to bym był wdzięczny za wskazówki.Pozdrawiam ATT
Tucio - |5 Mar 2007|, 2007 20:10

zaraz obok kompa powinienes miec przekaznik do pompy paliwa, pozniej jest sterowanie centralnym zamkiem ( pod kompem w takiej dziurze ) nad schowkiem masz czujnik przepalonych żarówek
wrc - |5 Mar 2007|, 2007 22:28

Zielony przewód jest od obrotomierza, jedna z kostek ma przewody: brązowo-biały, brązowo-żółty i brązowo-niebieski są to przewody do impulsatora. Podaj kolory, o które jeszcze Ci dokładnie chodzi to pomyślimy. Ja dokładnie dwa dni temu to rozbebeszałem wszystko :) bo też sie wpinałem z inną wiązką :d :564:
Zbój - |6 Mar 2007|, 2007 10:46

Więc tak mam 2 czarne kostki i 1 zielona.
Pierwsza z czarnych kostek ma 3 przewody:

niebieski w czarnej otulinie-(podłączyłem go do czujnika temperatury płynu w silniku)

brązowo czarny-(podłączyłem do 32 gniazda z schematu który mi podrzuciłeś do motronikca 2.5 http://ktk.pl/forum/viewtopic.php?t=21340 względem schematu powinna to być tablica rozdzielcza)

czerwono biały-(podłączyłem do gniazda 37,nie wiem od czego on jest ale posługiwałem się instalacją od C20NE motronic 1.5 która wcześniej miałem i tak tam było i wszystko "grało")

Druga kostka jest zielona i ma 3kable:

brązowo niebieski-(względem starej instalacji i schematu to lampka kontrolna check czyli gniazdo 22 i tak mam)

brązowo biały-(względem starej instalacji i schematu to gniazdo 55 czyli złącze diagnostyczne ALDL i tak mam)

brązowo żółty-(względem starej instalacji i schematu to gniazdo 13 czyli też złącze diagnostyczne ALDL i tak mam)

Trzecia kostka ma tylko 2 przewody:

czerwono niebieski-(i tu domyślam się że jest to pompa paliwa i ma iść do przekaźnika pompy paliwa do czerwono niebieskiego kabla oznaczonego na przekaźniku jako 87b i tak też podłączyłem

zielony- i tu nie wiem :566: (skoro to obrotomierz to powinien chyba iść do modułu cewki zapłonowej do zielonego kabla prawda?)

Masz astrę czy w innych samochodach też są takie kostki bo nie wiem?

Sprawdź i napisz czy dobrze podłączone bo nie wiem czy próbować odpalać żeby nic nie spier... A cewkę podłącza sie tylko gniazdem wchodzącym do modułu czy jeszcze jakieś kable tam idą?
Pozdrawiam :564:

wrc - |6 Mar 2007|, 2007 12:58

Kabelek zielony podłącz do cewki (czyli tak jak mówisz do zielonego kabelka), a cewka według mnie powinna mieć zasilanie +Vcc po stacyjce z drugiej strony, no chyba że Tobie z modułu wychodzi +Vcc . Co do kabla czerwono niebieskiego do jest to przewód do pompy paliwa tak jak mówisz ze styku bodajże 87 albo 30 (pojawia sie na nim +Vcc gdy komputer steruje pompą. Tak że masz dobrze podłączone. Sprawdź jeszcze na cewce gdy przekrecisz stacyjke cz jest na niej + (po drugiej stronie przewodu zielonego) i próbuj palić :) I dawaj relacje.
Zbój - |9 Mar 2007|, 2007 14:15

Witam!mam problem bo coś nie chce mi palić na 2 gary a mianowicie na 1 i 4 co morze być tego powodem?Mam wrażenie ze wtryski dają zbyt dużo paliwa,a może to któryś czujnik jest zły na przykład halla albo położenia wału albo przepływomierz.Jak je sprawdzić??? Poza tym to chyba wszystko gra z instalacją Dzięki WRC. :564: :564:
seba-_697 - |27 Lut 2011|, 2011 11:57

witam czy posiada ktoś jakąś dokumentacje odnośnie elektryki swapa w astrze g na 3.0 z omegi

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group